Prečo pracovať pre ONEbit?

Zaujímavé projekty
Slovo nuda nepoznáme. Staráme sa o tisíce zákazníkov a ich projekty. Vďaka inováciám a neustálemu vývoju posúvame význam slova "služba" ďalej.

Podporujeme absolvenov
Nie je dôležité čo máš vyštudované, dôležité je to, čo skutočne vieš. Podporujeme šikovných absolventov, ktorí majú jasnú víziu toho, čo chcú v živote robiť.

Pružná pracovná doba
Ranné vtáča či nočný výr? U nás sa Ti môže pracovná doba do určitej miery prispôsobiť. Záleží jedine na aktuálnych potrebách týmu.

Skvelá partia ľudí
Máš niečo na srdci a zháňaš šéfa už 14 dní? Tak to sa ti u nás nestane. So šéfom môžeš ísť na obed alebo ho vyzvať na zápas v stolnom futbale. Všetci sme jeden tým.
...a je toho omnoho viac!
Voľné miesta (CZ)
Buď tím, kdo dostává jiné lidi z potíží. Pomáhej vyřešit problémy, získej širokou škálu dovedností a posuň se s námi v IT světě!
Pozice je vhodná i pro šikovné absolventy.
Co u nás budeš dělat?
- aktivně se zapojovat do dění na naší technické podpoře,
- starat se, aby byl pro každého zákazníka kontakt s naší podporou pozitivním zážitkem,
- pracovat v příkazovém řádku, vyřizovat objednávky a zakládat webhostingové účty,
- radit zákazníkům s jejich weby, pomáhat vyřešit složitější problémy,
- táhnout s námi za jeden provaz a podílet se na neustálém zlepšování služeb.
Na co se u nás můžeš těšit?
- rozvoj svých technických znalostí a mentoring od zkušenějších kolegů,
- seberealizaci v úspěšné firmě, kde tvé nápady budou vyslyšeny,
- nejsme korporát a stejně tak vypadají naše procesy, které můžeš i ty ovlivnit,
- high-tech prostředí a příjemné kolegy, do práce se budeš těšit :),
- možnost Home Office i práce z moderních kanceláří (umíme bezpečně zajistit obojí),
- spokojené zákazníky, kteří umí ocenit, jak naše podpora funguje (mrkni na recenze),
- profesní růst nejen v rámci zákaznické podpory,
- samozřejmostí jsou i zaměstnanecké benefity včetně bonusů a sickdays.
Jak si tě představujeme?
- vyznáš se v Opensource, pojmy jako Wordpress, pluginy a podobné tě nesmí překvapit,
- znalost PHP, UNIX/Linux nebo zkušenost s prací v příkazové řádce je velkou výhodou,
- jsi samostatná/-ý a do dění na naší podpoře se budeš aktivně zapojovat,
- při práci se zákazníky je třeba znalost českého jazyka a dobré komunikační schopnosti,
- alespoň základní znalost angličtiny je pro práci nutností.